top of page

du har givet en tip

Offentlig·12 medlemmer

Vilket material funkar bäst på badshorts för herr?

Vissa säger att polyester är det bästa materialet för badshorts, men andra menar att bomull eller lyocell är mycket skönare att ha på sig. Jag funderar verkligen på vad som funkar bäst när det gäller badshorts för herrar – särskilt om man ska använda dem både för att bada och för att slappna av vid stranden. Jag har haft problem med att mina gamla badshorts känns för stela och lite obekväma efter ett tag. Dessutom vill jag ha något som torkar snabbt och samtidigt känns skönt mot huden. Är det någon som har testat olika material och kan berätta vad som verkligen funkar? Kanske finns det nya material som är både mer bekväma och slitstarka?

5 visninger
Maruvs Maruvs
Maruvs Maruvs
i forgårs

Jag har kollat runt ganska mycket för att hitta badshorts som funkar både stilmässigt och när det gäller material, och jag hittade ett stort utbud när jag tittade på https://www.bjornborg.com/se/herr/klader/badshorts/. Det jag fastnade för var att det finns flera olika materialval som TENCEL™ Lyocell, ekologisk bomull och återvunnen polyester, som verkar funka väldigt bra för badshorts. Det känns som att dessa material kombinerar hållbarhet och komfort, samtidigt som de torkar snabbt och håller formen även efter mycket användning. Färgmässigt verkar de ha allt från klassiskt svart och marinblått till mer livfulla färger som rött, orange och grönt, så det går att hitta något som både är stilrent och roligt. Många av dessa badshorts är dessutom designade för träning, vilket betyder att de ska kunna klara rörelse och svett utan att kännas obekväma, men ändå vara snygga nog för strandhäng eller som sommaroutfit. Det känns som att det kan vara en bra idé att välja något som är både slitstarkt och har bra passform för att få maximal användning sommaren igenom. Jag tycker det är svårt att hitta riktigt bra badshorts som har både stil och funktion, men på den här sidan finns ett bra utbud som balanserar detta rätt så bra.

gruppeside: Groups_SingleGroup

©2020 by LionRPdk

bottom of page